tiistai 18. elokuuta 2015

#33 Hommat muuttunut jälleen

Moikka!
Viime postauksesta on taas todella pitkä tauko.. Sen jälkeen asiat ovatki muuttuneet jälleen päälaelleen. Mokka ei ole enään mulla. Se tietty vähän harmittaa kun rupesi sujumaan niin hyvin juuri. Nyt Mokka on oman omistajansa käytössä ja toivotaan, että heidän yhteistyö sujuu saumattomasti. Hetken olin ihan ilman ketään ratsastettavaa. Tessa tietty pyörii kuvioissa, mutta se on viettänyt pihatossa ja laitumella pitkän kesäloman ja pikku hiljaa otetaan sitä takaisin töihin.

Nyt kuitenki olen käynyt ratsastamassa kaverini hevosta Pipsaa, sillä Fanny aloitti lukion eikä siksi ehdi ratsastaa täypäiväisesti kaikkia hevosiaan. Pipsa on mulle tuttu kaveri monien vuosien ajan. Olen aina epäsäännöllisesti sillä välillä mennyt.

Tässä kuva meistä Pipsan kanssa kisoissa 2010
Eli pääsääntöisesti ratsastan Pipsaa ja Tessaa nyt sekä käyn kahdesti viikossa ratsastuskoulun tunneilla. Tiedossa saattaa olla lisääkin muutoksia hepparintamalla sillä pari kivaa ehdokasta olisi tiedossa ;) Saa nähdä kuinka käy. Nyt rupean iskän kanssa ajelemaan pikku hiljaa ajokorttia sillä tammikuussa täytän 18 vuotta! Pipsan kanssa ollaan ratsasteltu kentällä, pellolla ja käyty jolkottelemassa rataa ympäri sekä joessa kahlailemassa. Nyt saate kuva pläjäyksen mun ja Pipsan viime päivistä!











8 kommenttia:

  1. Ihania kesäisiä heppakuvia! Onko tänä kesänä tosiaan paistanut aurinko pilvettömältä taivaalta noin paljon? Kiva, kun päivitit blogiasi vihdoinkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On monenakin päivänä! Ja yritän kovasti pitää blogia nyt hengissä :D

      Poista
  2. Kivoja kuvia. Tsemppiä heppailuun.👍

    VastaaPoista